I-Pos gaat vanaf heden verder onder de naam Adivo
POS en Auto-ID specialist I-Pos heet nu Adivo. De naamswijziging, nieuwe website en de vernieuwde uitstraling zijn onderdeel van een proces dat I-Pos door heeft gemaakt. In de afgelopen jaren is I-Pos namelijk steeds verder geëvolueerd van een webshop tot een volwassen gesprekspartner met kennis van zaken.
I-Pos heeft zich de afgelopen 20 jaar toegelegd op het verstrekken van POS en Auto-ID oplossingen binnen het segment horeca en retail. “Niet enkel het pakketje leveren, maar samen met onze klanten werken aan de optimale klantbeleving voor hun klanten”, aldus Anoesjka van der Heijden, adviseur POS & Auto-ID. “
Als Adivo willen we deze beleving nog beter uitdragen, met dezelfde vertrouwde gezichten voor de klant.”
Aandacht voor de klant als onderscheid
Door de jarenlange ervaring weet men bij Adivo hoe belangrijk persoonlijke aandacht is voor klanten en al helemaal voor de klant van de klant. Hoe klanten juist daarmee het verschil maken en succesvoller zijn dan anderen. Dit basisprincipe wordt gehanteerd binnen de bedrijfsvoering en is een van de fundamenten van Adivo.
Adivo gelooft dat de juiste technologie en slimme data medewerkers in staat stellen zich toe te leggen op de optimale gast-, klant- en patiëntbeleving: de motor van elke winnende organisatie! Vandaar hanteert Adivo ook een nieuwe slogan; “Technology for Customer Excellence”.
Het adviespunt binnen het POS en Auto-ID segment
Naast een nog uitgebreider assortiment, is er op de nieuwe website een groter onderscheid gemaakt in oplossingen binnen de markt én per branche. Alles om de klant nog meer informatie te bieden en uiteindelijk nog beter te adviseren. Om de introductie extra feestelijk te maken heeft Adivo speciale introductieacties in samenwerking met Zebra, Honeywell en Datalogic. Ook worden er producten van Honeywell weggegeven onder de eerste 50 orders.
De website van Adivo is te bereiken via www.adivo.nl.