Redactie - 25 februari 2020

Boomi lanceert nieuwe Integration Center of Excellence service

Boomi lanceert nieuwe Integration Center of Excellence service image

Boomi, onderdeel van Dell Technologies, kondigt de beschikbaarheid aan van een nieuwe ICoE service, waarmee bedrijven best practices, richtlijnen en een groeiende repository van herbruikbare frameworks kunnen inzetten tijdens het bouwen, onderhouden en beheren van integraties.

Het serviceproduct, ontwikkeld in samenwerking met internationale system integrators en gebruikmakend van Boomi’s ervaring met meer dan 10.000 klanten, standaardiseert en moet verbindingen te leggen tussen de mensen, data en apparaten die ze nodig hebben voor hun digitale transformatie. Boomi biedt zijn ICoE service aan als onderdeel van het Customer Succes programma voor organisaties.

Deze service combineert volgens Boomi moderne ontwikkel- en beheermethoden met het Boomi Unified Platform, voor een productievere, flexibelere en beter samenwerkende IT-omgeving.

Een modern ICoE heeft profijt van een integratieplatform dat flexibel genoeg is om elk integratietype te ondersteunen, ongeacht of voor een integratie low-code, een API, of zelfgeschreven software wordt gebruikt, en of het draait om een verbinding met de cloud, multi-cloud, on-premises, IoT of andere eindpunten.

Meer informatie over Boomi’s nieuwe ICoE service is te vinden op https://boomi.com/solutions/initiatives/icoe/.

Axians 12/11/2024 t/m 26/11/2024 BN+BW