Accenture en ServiceNow lanceren Dedicated Business Group
Accenture en ServiceNow hebben een nieuwe businessgroep gevormd om klanten uit de private en publieke sector te helpen hun digitale transformatie te versnellen en beter in te spelen op de huidige dynamiek operationele uitdagingen.
De Accenture ServiceNow Business Group vertegenwoordigt een aanzienlijke investering van meerdere miljoenen dollars van beide bedrijven in de komende vijf jaar.
De Accenture ServiceNow Business Group zal organisaties helpen om snel organisatorische processen te ontwikkelen en de volledige waarde van technologie-investeringen te ontsluiten door digitale workflows toe te passen die moderne, gepersonaliseerde klant- en werknemerservaringen bieden. Dit omvat het versterken van werknemers en klanten met zelfbedieningsprogramma's en werkprogramma's op afstand die meer flexibiliteit, mobiliteit en keuze bieden. Door een modernere werkplek te creëren met platformgestuurde, technologiegestuurde workflows, zijn organisaties beter gepositioneerd om de zakelijke behoeften in evenwicht te brengen, te voldoen aan de eisen van klanten, de betrokkenheid van medewerkers te stimuleren, productiviteitsverwachtingen te realiseren en kostenoptimalisatie op de werkplek te realiseren.
"Door onze strategische alliantie met ServiceNow verder te versterken, zullen we onze klanten in staat stellen sneller verandering te omarmen", aldus Julie Sweet (foto), CEO van Accenture. “Met een overstap naar de cloud kunnen ze hun operaties opnieuw vormgeven, hun werknemers bijscholen en duurzamer worden. Door samen te werken met ServiceNow om complexe processen te automatiseren en betere ervaringen te creëren in verschillende bedrijfstakken, zullen we organisaties helpen meer 360-gradenwaarde te leveren waarvan iedereen profiteert: hun klanten, mensen, aandeelhouders, partners en gemeenschappen."
Bill McDermott, CEO van ServiceNow, zei: “Leiders in elke organisatie weten dat hun twintigste- eeuwse technologieën te traag zijn, te stil en te vast in de status quo om te voldoen aan de dynamische digitale eisen van werknemers en klanten van vandaag. Snelheid, behendigheid en veerkracht zijn wat nu nodig is. Ons ServiceNow- en Accenture-partnerschap brengt teams van wereldklasse, expertise en ons moderne workflowplatform samen om de digitale transformatie van elke organisatie te versnellen. De Accenture ServiceNow Business Group helpt elke organisatie om een 21e- eeuws digitaal bedrijf te worden."