Redactie - 02 februari 2021

SynFore nieuwe Sales Agent voor Avaya Cloud Office

Avaya biedt sinds september 2020 Avaya Cloud Office aan in Nederland. Met deze oplossing biedt de leverancier klanten een volledig cloud-gebaseerde UC-as-a-Service oplossing. Deze combineert de mogelijkheden van moderne UCC-platformen met een intuïtieve mobiele of desktop client - op kantoor, in het thuiskantoor en onderweg.

De telecommarkt en manier van communiceren is al lange tijd aan het veranderen. Het tijdperk dat bedrijven zelf investeren in een communicatieplatform ligt achter ons. De vraag naar een dienstmodel stijgt. Of dat nu komt door het budget om zaken te vernieuwen of door de wens ontzorgd te worden en geld te besparen: veel bedrijven beschouwen een clouddienst als de ideale invulling van hun behoeften

Co van Zuilen, van SynFore, weet hier goed op in te spelen en Avaya Cloud Office succesvol in de markt te zetten. Zij leveren vanuit een webshop headsets en deskphone-oplossingen. Van Zuilen zegt: “Als we kijken naar trends als cloud, Bring your Own Device, Consumerization of IT en The Internet of Things, dan zijn er maar weinig partijen die hier goed en volledig op kunnen inspelen. Avaya geeft met ACO hier een goede invulling aan. Regelmatig horen wij klanten over problemen met hun telefonie-oplossing of de keuze die ze daarin moeten maken. Vanwege deze behoefte hebben wij de oplossing voor cloud-telefonie opgenomen in ons portfolio.”

Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Nederland zegt: “SynFore heeft zich als nieuwe speler in een mum van tijd de Avaya Cloud Office propositie eigen gemaakt en successen geboekt.

Voor een partner die al kennis heeft van Avaya of die de markt van telefonie en communicatie goed kent, zoals SynFore, is er dus helemaal geen barrière en kan de onboarding snel en probleemloos verlopen.”

Als partner van Avaya bestaat het netwerk van SynFore uit klanten die een Nortel- of Avaya-systeem op locatie hebben. “Vanuit de technische ervaring heb je toch een basis van vertrouwen opgebouwd met klanten. Door voor klanten de risico’s en veranderingen goed in kaart te brengen, kan ik ook een goed advies geven. En met een ACO-oplossing gaan klanten inzien dat er betere, eenvoudige manieren en middelen zijn om communicatie in te vullen”, aldus Co van Zuilen.

SynFore heeft met Avaya Cloud Office een mooi project bij Qbuzz, dienstverlener in openbaar vervoer, gerealiseerd. Op de vraag hoe deze oplossing de dienstverlener heeft geholpen, zegt van Zuilen: “Qbuzz is een groeiend bedrijf. Er zijn verschillende oplossingen voor telefonie. Door eens goed te kijken naar de kosten, manier van werken, de wensen en eisen van de klant was de ACO-oplossing de juiste oplossing voor Qbuzz.”

Het is erg eenvoudig om ACO op te nemen in het portfolio. Er is voor elke agent een Avaya-team en de Value Added Distributor, Westcon Nederland, beschikbaar om te ondersteunen.

Een groot voordeel is dat Avaya veel zaken zelf verzorgt waardoor je je als Sales Agent kunt blijven richten op het helpen van je klanten.

  • ACO brengt communicatie naar de 21 eeuw. Voice is allang niet meer de enige manier om contact te houden met klanten;
  • Uniforme communicatie binnen de hele onderneming;
  • Verminder kosten. Betaal wat je gebruikt;
  • Alle communicatie via één nummer;
  • Veilige, betrouwbare communicatie voor de belangrijke zakelijke behoeften;
  • Een geavanceerd beheersysteem;
  • Veel integratiemogelijkheden;

Het advies van Van Zuilen is dan ook: “Zet de stap en maak kennis met Avaya Cloud Office: ‘de nieuwste sleutel voor communicatie-oplossingen."

Meer informatie over Avaya Cloud Office?
neem contact op met Westcon via: Avayacloud.nl@westcon.com

 

 

 

 

Axians 12/11/2024 t/m 26/11/2024 BN+BW