HubSpot neemt The Hustle over
HubSpot, een CRM-platform (Customer Relationship Management) aanbieder, heeft aangekondigd dat het een overeenkomst heeft getekend voor de overname van The Hustle, een mediabedrijf dat een nieuwsbrief, podcast en premium onderzoeksinhoud produceert. De verhuizing geeft HubSpot meer manieren om zijn community van schaalbare bedrijven waardevolle inhoud aan te bieden over een breder scala aan onderwerpen en een meer diverse reeks media.
“Voor veel klanten is hun eerste kennismaking met HubSpot via onze educatieve blog, Academy en YouTube-inhoud, niet via onze software. Meer recentelijk zijn onze klanten op zoek gegaan naar nieuws en op trends gebaseerde inhoud via nieuwe vormen van media, zoals podcasts, nieuwsbrieven en onderzoek ”, zegt Kieran Flanagan, SVP marketing bij HubSpot. “Door The Hustle over te nemen, kunnen we beter voldoen aan de behoeften van deze groeiende bedrijven door educatieve, zakelijke en technische trendcontent te leveren in hun voorkeursformaten. Sam en zijn team hebben een bewezen vermogen om content te creëren waar ondernemers, startups en schaalvergrotende bedrijven een grote passie voor hebben, en ik vind het geweldig om ze aan boord te krijgen om dat werk naar een hoger niveau te tillen. "
HubSpot heeft een grote community opgebouwd rond zijn educatieve inhoud, met zeven miljoen mensen die elke maand de blogs van het bedrijf lezen en honderdduizenden HubSpot-video's op YouTube. HubSpot's Academy is een andere bron van educatie voor de gemeenschap. Elke maand volgen meer dan 100.000 mensen les en meer dan 300.000 mensen hebben een HubSpot-certificering ontvangen. Door The Hustle over te nemen, zal HubSpot beter kunnen voorzien in de behoeften van hun klanten en de gemeenschap door hen de gewenste inhoud te geven op het medium waar ze van houden.