Redactie - 29 december 2021

Freshworks vereenvoudigt IT Operations Management

Freshworks vereenvoudigt IT Operations Management image

Freshworks, softwarebedrijf dat bedrijven helpt hun klanten en werknemers ultiem gebruiksgemak te bieden, heeft nieuwe Freshservice mogelijkheden onthuld waarmee het bedrijf zich verder op de IT Operations Management (ITOM)-markt beweegt, een markt ter waarde van 34 miljard dollar. Freshservice's uniforme incident response management met door AI verrijkte notificaties is betaalbaar en gebruiksvriendelijk en stelt elk bedrijf in staat om te anticiperen op verstoringen van de service en de impact te minimaliseren.

"In een wereld van hybride werkomgevingen met gedistribueerde IT-teams is de behoefte aan systemen die de beschikbaarheid van service waarborgen nog nooit zo groot geweest", zegt Prakash Ramumurthy, Chief Product Officer bij Freshworks. "Door major incident response en IT service request management in één gebruiksvriendelijk systeem te verenigen, verstevigen we onze positie in een markt waar moderne, betaalbare applicaties ons onderscheiden te midden van een zee aan kostbare en complexe software van derden."\

De nieuwe Freshservice-mogelijkheden, die in november beschikbaar komen, helpen IT- en engineeringteams hun efficiëntie te verhogen en downtime te verminderen. In plaats van vele handmatige uren te besteden aan het signaleren van cruciale meldingen en het aanmaken of routeren van tickets in IT-servicedesks, kunnen zij zich concentreren op het bij de wortel aanpakken en oplossen van het probleem in kwestie.

On-call Management helpt IT-teams om onmiddellijk te reageren op cruciale incidenten en de samenwerking tussen IT- en devops-teams op gang te brengen om uitval van service te voorkomen.

Automated Alert Grouping met machine learning (ML) helpt bij het verminderen van ruis bij notificaties om de meest urgente problemen als eerste te identificeren en de zakelijke impact te minimaliseren

Freshservice integreert ook rechtstreeks met Freshdesk™ om klantondersteuning en interne IT-teams samen te brengen om zo de productiviteit van agenten en de zichtbaarheid over functies heen te verbeteren. Als gevolg hiervan kunnen bedrijven de meest complexe klantproblemen sneller oplossen en uitstekende service leveren.

Axians 12/11/2024 t/m 26/11/2024 BN+BW