Adobe kondigt uitbreiding van partner ecosysteem aan
Tijdens de Adobe Summit kondigde Adobe een aanzienlijke uitbreiding aan van zijn partnerecosysteem. Dit creëert nieuwe mogelijkheden voor tech- en oplossingspartners - om samen met ontwikkelaars - miljoenen mensen een persoonlijkere ervaring te bieden.
Hierdoor kunnen zij de snelheid van content verhogen en klantreizen soepeler te laten verlopen. Nieuwe mogelijkheden in Adobe Experience Cloud - ontwikkeld door nieuwe integraties met tech-partners, zijn nu beschikbaar voor klanten, waaronder buy online pick up in-store, gratis tweedaagse verzending en betaaldiensten.
Anaplan, Fedex, OneTrust, Paypal, Walmart en The Weather Company (een IBM-bedrijf) sluiten zich aan bij het ecosysteem van Adobe's tech-partners.
AI
Verder heeft Adobe nieuwe mogelijkheden aangekondigd die worden aangedreven door Adobe Sensei, Adobe's AI-engine, en die zijn ingebed in Adobe Experience Cloud. Deze nieuwe mogelijkheden - die bedrijven in staat stellen passende klantreizen te leveren - bouwen voort op honderden artificial intelligence (AI) - en machine learning (ML)-innovaties die al in Adobe-producten aanwezig zijn. Meer dan 80% van de Adobe Experience Cloud-klanten maakt al gebruik van AI-functies om hun digitale ervaringen te verbeteren. De vandaag aangekondigde AI-functies omvatten productaanbevelingen, live zoekresultaten, intelligente budgetvoorspelling en -toewijzing, cross-channel budgetoptimalisering en intelligente contentcreatie en -levering.