Squaretalk en Mobile XL bundelen hun krachten
Het internationale bedrijf Squaretalk, een cloud contact center provider uit Israël, gaat een strategische samenwerking aan met Mobile XL. Mobile XL is een in Geleen gevestigde leverancier van software-oplossingen en Premium Zoho partner.
“Het implementeren van software gaat veel verder dan alleen het leveren van de software oplossing. Het analyseren, optimaliseren en automatiseren van processen voegt waarde toe voor bedrijven in hun innovatie- en groeitraject”, zegt Raymond Hewitt, eigenaar/oprichter van Mobile XL. De samenwerking stelt de Zoho gebruikersgemeenschap in staat om gebruik te maken van Squaretalk technologie, die snelgroeiende middelgrote en grote organisaties en hun werknemers helpt klantinteracties efficiënter te beheren.
Persoonlijke service, wereldwijd
Squaretalk Axiom fungeert als een hub voor bedrijfscommunicatie en een tool voor workflowoptimalisatie voor inbound klantenservice en sales teams. Axiom voorziet bedrijven van alle tools die ze nodig hebben om klanten wereldwijd een persoonlijke service te bieden, waarbij de kracht van agenten op afstand wordt benut doordat ze vanaf elke locatie kunnen werken.
Elie Rubin, CEO van Squaretalk: “Onze samenwerking met Mobile XL vergroot Squaretalk’s aanwezigheid op de Nederlandse markt waardoor het voor Nederlandse ondernemers eenvoudiger en handiger wordt om een uniforme communicatie-ervaring te creëren met klantinteracties binnen alle Zoho producten. Op deze manier kunnen organisaties de gebruikerservaring verbeteren, de effectiviteit van gesprekken verhogen en snellere en betere service verlenen.”
'Implementeren gaat verder dan alleen leveren'
Hewitt: “Het implementeren van software gaat veel verder dan alleen het leveren van softwareoplossingen. Het analyseren, optimaliseren en automatiseren van processen is onze toegevoegde waarde voor bedrijven in hun innovatie- en groeitraject. De integratie van Zoho business software met het Squaretalk Contact Center platform biedt een uniek voordeel en gemak voor onze klanten en hun teams.”