Matrix42, Bright Pattern bundelen oplossingen
Matrix42 en Bright Pattern gaan samenwerken. Matrix42 levert digitale werkplekken en Bright Pattern is leverancier van omnichannel communicatiesoftware. Beide partijen presenteren hun gezamenlijke oplossing tijdens The Service Desk & IT Support Show SITS 2022, op woensdag 11 en donderdag 12 mei in Londen.
Het AI-platform van Bright Pattern moet het gebruikers van Matrix42-oplossingen mogelijk maken om te communiceren via meerdere digitale kanalen, waaronder chat, SMS, MMS, email, telefoon en messengers. Het platform van Bright Pattern zorgt naar eigen zeggen voor een aanzienlijke verbetering van de ROI van service management teams. Verschillende handelingen zijn geautomatiseerd, waaronder het resetten van wachtwoorden, het aanmaken en oplossen van incidenten, statusupdates en meldingen.
Potentieel van integratie
"Tijdens onze gesprekken over het partnerschap met Bright Pattern zagen we al snel het potentieel van de oplossing en de mogelijkheden tot integratie met onze Matrix42-producten", stelt Alexander Link, managing director Matrix42, in een toelichting. "Door deze samenwerking bieden we onze klanten tal van nieuwe mogelijkheden."
Op de tweede dag van SITS 2022 – op donderdag 12 mei om 15.00 uur – geeft John Dillon - sinds begin dit jaar Chief Marketing & Product Officer bij Matrix42 een presentatie samen met Kevin J. Smith, ESM en ITSM General Manager bij Bright Pattern.