Redactie - 05 augustus 2022

Event-driven architectuur helpt Heineken een connected brouwerij te worden

Event-driven architectuur helpt Heineken een connected brouwerij te worden image

Heineken verkoopt 350 wereldwijde en lokale bier- en cidermerken in meer dan 190 landen. Wereldwijde real-time connectiviteit en event-driven architectuur (EDA) met SAP S/4HANA als solide basis zijn voor de Nederlandse brouwerij de beste manier om zijn om deze merken te ondersteunen.  

De technologie draagt naar verwachting bij aan het realiseren van de ambitieuze doelstellingen van haar digitale transformatieplan 'EverGreen' uit 2021. Guus Groeneweg, Product Owner Digital Integration bij Heineken en actief als onderdeel van de wereldwijde IT-organisatie van de bouwerij vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam, legt uit dat EverGreen gericht is op het realiseren van kostenefficiënties, waarmee het bedrijf de 'best connected brewer' ter wereld wil worden.

Lees de case op Diginomica!

Axians 12/11/2024 t/m 26/11/2024 BN+BW