GoodHabitz lanceert integratie met ChatGPT in online leerplatform
GoodHabitz, Europese marktleider in online leercontent, zet de volgende stap in het optimaliseren en personaliseren van zijn leercontent voor studenten door de nieuwe integratie met ChatGPT, een geavanceerde generatieve AI-technologie, in zijn leerplatform.
GoodHabitz, Europese marktleider in online leercontent, zet de volgende stap in het optimaliseren en personaliseren van zijn leercontent voor studenten door de nieuwe integratie met ChatGPT, een geavanceerde generatieve AI-technologie, in zijn leerplatform. Maarten Franken, CEO bij GoodHabitz, vertelt: “Door gebruik te maken van deze geavanceerde integratie blijven we onze belofte nakomen om de meest impactvolle leercontent voor onze studenten te bieden. Tegelijkertijd tillen we de gebruikerservaring van onze studenten naar een hoger niveau door engagement en interactiviteit te stimuleren met behulp van generatieve AI.”
GoodHabitz introduceert drie ChatGPT-aangedreven functies, waardoor studenten met hun persoonlijke leerassistent kunnen werken. Dit is een AI-trainingsexpert die is ontworpen om de trainingscontent te verrijken en het leertraject van de medewerker te verbeteren. Daarnaast kunnen gebruikers nu profiteren van Quiz Time, een interactieve test die identificeert op welke vlakken studenten hun bestaande kennis over een bepaald onderwerp verder kunnen verbreden.
Als derde nieuwe feature kunnen studenten deelnemen aan de nieuwe leeractiviteit ‘Drive to sell’, een gesimuleerd rollenspel om communicatie in de training ‘Adviserend verkopen’ verder te verbeteren door interactie en een flexibele benadering met verschillende persoonlijkheidstypes. Studenten communiceren met een door ChatGPT-aangedreven persona, die een van de vier Birkman communicatiekleuren heeft aangenomen.
De integratie van ChatGPT in het platform van GoodHabitz biedt verschillende voordelen voor moderne medewerkers en bedrijven die zich willen aanpassen aan het veranderende landschap van de technologiegedreven toekomst en aan de eisen ervan willen voldoen. Door gebruik te maken van AI-functies kunnen organisaties de leerresultaten verbeteren, kennis beter vasthouden en overdragen, opleidingstijd en -middelen verminderen en continu leren en ontwikkelen bevorderen.
Maarten Franken: "Als experts op het gebied van leren en ontwikkelen begrijpen we dat de leervoorkeuren van mensen de afgelopen jaren sterk zijn veranderd en dat we deze veranderende wensen en behoeftes nauwgezet moeten volgen en mee moeten bewegen om relevant te blijven. Soft skills hebben de overhand, met een focus op thema’s als authenticiteit en out-of-the-box denken. Om aan deze behoeften te voldoen, zijn effectieve, aantrekkelijke en relevante trainingen nodig. Deze nieuwe ChatGPT-aangedreven features vormen een belangrijke bijdrage voor de GoodHabitz-oplossing en bieden een geheel nieuw niveau van leren dat voorheen niet mogelijk was. Wij geloven dat innovatie en technologie de sleutel zijn tot de toekomst van leren."
GoodHabitz introduceert geleidelijk nieuwe functies aan een selectie klanten. Later dit jaar worden deze functies voor meer gebruikers toegankelijk.