Oostwegel Collection implementeert Infor CloudSuite Hospitality
Infor, the industry cloud company, kondigt vandaag aan dat Oostwegel Collection de CloudSuite Hospitality van Infor heeft geïmplementeerd. Oostwegel Collection is een Nederlandse groep authentieke hotels en restaurants in Zuid-Limburg.
Het is de eerste implementatie met alle vijf de horeca-specifieke systemen van Infor. Het bedrijf heeft Infor Hospitality Management Solution (HMS), Infor Sales & Catering (SCS), Infor EzRMS revenue management, Infor Table Reservations Solution (TRS) en Infor Point of Sale (POS) geïmplementeerd op iedere vestiging.
Oostwegel Collection gebruikte Infor EzRMS sinds 2015 en is onder de indruk van de functionaliteit, klantenservice en ondersteuning van Infor. De keuze voor de CloudSuite Hospitality is onderdeel van de strategie om één leverancier te vinden voor alle horecamanagementsystemen. En allemaal in de cloud, wat ook cruciaal was voor het bedrijf.
Geïntegreerd platform voor de hotelgroep
Infor biedt daarmee een volledig geïntegreerd platform voor de hotelgroep. Het is gekoppeld aan andere bedrijfssystemen om de consistentie en integriteit van data in de hele organisatie te waarborgen. Het bedrijf bekijkt data in alle Infor-oplossingen, wat leidt tot aanzienlijke efficiëntie in het databeheer.
“De uitstekende ondersteuning die we krijgen van van Infor leidde ertoe dat we de andere horeca-oplossingen van Infor zijn gaan onderzoeken,” aldus Camille Oostwegel, eigenaar en managing director van Oostwegel Collection. “Nu we het volledige CloudSuite van Infor hebben geïmplementeerd, beheren we de ervaring van onze gasten bij elk contactpunt effectief en efficiënt. De mogelijkheid om dit op meerdere locaties tegelijk te doen geeft ons volledige controle en zichtbaarheid over het hele bedrijf op elk moment.”
Eenvoudige betaaloplossing en geavanceerd KDS-systeem
Infor werkt samen met partners Adyen en Annoncer om Oostwegel Collectionaanvullende mogelijkheden te bieden. Adyen biedt de groep end-to-end en lokale betaalmogelijkheden en datagedreven inzichten in één oplossing. Dit vereenvoudigt betalingen, is voorzien van een waterdichte beveiliging en biedt één ondersteuningsteam voor alle betalingsprocessen.
Het geavanceerde KDS-systeem (kitchen display system) en de intuïtieve interface van Annoncer maken naadloze digitale communicatie mogelijk tussen de eetzalen en keukens van de vele restaurants van de groep. Dit systeem voldoet aan de hoge verwachtingen van topkoks en restaurantmanagers, waarbij alles wordt ondersteund, van informatie over het dinerprofiel tot allergievereisten en zelfs pauzes voor werknemers.
“Zoals Oostwegel Collection laat zien, is het kiezen van één leverancier voor een suite van oplossingen de ideale aanpak,” zegt Stan van Roij, vice president sales voor Infor Hospitality. “Onze oplossingen bieden de benodigde functionaliteit om de ervaring van gasten bij elke gelegenheid te verbeteren. Daarnaast biedt het zakelijke inzichten waarmee horecabedrijven een stap voorblijven de competitieve markt. Samen met onze klanten werken we aan oplossingen voor specifieke uitdagingen waarmee zij in aanraking komen.”