Witold Kepinski - 12 juli 2023

Salesforce verhoogt in augustus de catalogusprijzen

Salesforce verhoogt in augustus de catalogusprijzen voor Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Industries en Tableau met gemiddeld 9 procent per gebruiker per maand.

Salesforce verhoogt in augustus de catalogusprijzen image

Salesforce meldt: 'De laatste verhoging van de catalogusprijs van Salesforce was zeven jaar geleden en sindsdien heeft het bedrijf 22 nieuwe releases, duizenden nieuwe functies opgeleverd, waaronder recente generatieve AI-innovaties, en meer dan $ 20 miljard geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling.

Het succes van de klant vormt de kern van Salesforce. Bijna elk bedrijf ter wereld onderzoekt momenteel hoe generatieve AI kan helpen de efficiëntie en productiviteit van hun bedrijf te vergroten. Salesforce loopt voorop bij het leveren van vertrouwde generatieve AI voor de onderneming en het helpen van klanten in alle sectoren bij het adopteren en implementeren van AI. Alleen al in de afgelopen paar maanden heeft Salesforce onder meer AI Cloud , Einstein GPT , Sales GPT en Service GPT geïntroduceerd .

Met Salesforce kunnen klanten de complexiteit verminderen en een snelle time-to-value zien door met één bedrijf samen te werken om innovatieve technologie in te zetten voor verkoop, service, marketing en commercie, en meer.

Nieuwe catalogusprijzen van kracht vanaf augustus 2023
Nieuwe catalogusprijzen worden wereldwijd van kracht voor nieuwe klanten en bestaande klanten die nieuwe clouds kopen in augustus 2023. De nieuwe catalogusprijzen zijn Professional Edition $ 80 USD (up $ 5), Enterprise Edition $ 165 USD (up $ 15) en Unlimited Edition $ 330 USD (tot $ 30). Deze edities zullen vergelijkbaar geprijsd zijn in andere valuta. Soortgelijke verhogingen van de catalogusprijs worden van kracht voor Industries, Marketing Cloud Engagement en Account Engagement, CRM Analytics en Tableau.'

Gartner BW tm 02-11-2024 DIC Awards BW tm 21-10-2024
Huawei BN+BW 05-09-2024 tm 13-09-2024