CM verbindt zich nog eens twee jaar aan Formule 1 op Zandvoort
CM.com heeft als Event Supplier zijn verbintenis met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix met twee jaar verlengd. CM.com is sinds de terugkeer van de Dutch Grand Prix in Zandvoort verantwoordelijk voor het digitale platform dat moet bijdragen aan een optimale digitale klantbeleving van de honderdduizenden bezoekers aan het evenement.
Via het platform van CM.com, leverancier van cloudsoftware voor conversational commerce wordt een reeks processen beheerd. Van het ticketing-proces tot gepersonaliseerde digitale communicatie met de bezoekers in aanloop naar en tijdens de raceweek, maar ook een cashless event op Zandvoort en de Dutch GP app.
Doelstelling bereikt
Na de Dutch Grand Prix van 2023 stopt CM.com per 1 september 2023 wel als naamgevend sponsor van CM.com Circuit Zandvoort. Mede dankzij de Dutch Grand Prix en het verbinden van de bedrijfsnaam aan het circuit is de doelstelling om de naamsbekendheid nationaal en internationaal te vergroten na drie jaar ruimschoots behaald, stelt Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com.
“Voor ons is dit één van de grootste sportevenementen waar onze expertise wordt benut. Het is uniek dat we samen met de Dutch Grand Prix dit vanaf het begin helemaal vanuit niets hebben kunnen opbouwen en praktisch al onze diensten kunnen inzetten voor een optimale fan experience. De Grand Prix is een landmark in ons vakgebied, een globaal visitekaartje waar ambitie en vertrouwen in onze diensten vanaf straalt. Dat is een belangrijke reden waarom we graag onze betrokkenheid als leverancier en sponsor continueren.”
Tevreden bezoekers en fans
Het succes van de Dutch Grand Prix wordt in grote mate bepaald door tevreden bezoekers en fans, vindt Jan Lammers, sportief directeur van de Dutch Grand Prix. "Met alle uitdagingen op onze weg is CM.com meer dan in staat gebleken om het voor de bezoekers zo plezierig mogelijk te maken. Vanaf het moment dat ze een kaartje hebben gekocht tot aan de uitgang.”