Bosch productontdekking vereenvoudigt met Zoovu en SAP Marketing Cloud
De accessoires voor elektrisch gereedschap van Bosch die aan klanten via online digitale kanalen worden verkocht worden vereenvoudigen met de e-commerce sales toepassing van Zoovu dat geïntegreerd is met SAP Marketing Cloud. Dit meldt SAP tijdens de onlangs gehouden Future of Business Summit in het Duitse hoofdkantoor in Walldorf.
Het kopen van accessoires voor elektrisch gereedschap is ingewikkeld en overweldigend voor de gemiddelde klant, en Bosch wilde klanten adequaat ondersteunen die te maken kregen met eindeloze vragen, technische specificaties en matte productinhoud op digitale kanalen.
Met behulp van de Semantische studio van Zoovu zette Bosch Power Tools Accessories complexe technische specificaties om in klantspecifieke specificaties -gerichte taal om te gebruiken als basis voor digitale assistenten die klanten helpen gemakkelijk de juiste accessoires voor elektrisch gereedschap voor hun specifieke behoeften en toepassingen te vinden.
Zoovu, een Industry Cloud Partner Solution, kan worden geïntegreerd met SAP Marketing Cloud om een naadloze klantaankoopervaring voor de klanten van Bosch te garanderen.