Cognizant WorkNEXT gaat samenwerken met ServiceNow
Cognizant gaat samenwerken met ServiceNow om Cognizant WorkNEXT te verbeteren met generatieve AI-mogelijkheden.
Cognizant WorkNEXT biedt oplossingen voor moderne werkplekken, door middel van een intuïtief, geïntegreerd platform voor zakelijke gebruikers. Met het gebruik van generatieve AI moet Cognizant WorkNEXT de gebruikerservaring en productiviteit verbeteren en de operationele kosten verminderen.
Cognizant WorkNEXT helpt zakelijke klanten bij de overstap van een transactioneel ervaringsmodel naar een ‘total experience’ model. Dit nieuwe model moet de ervaring van werknemers verbeteren, het werk efficiënter maken en de betrokkenheid verhogen – zodat dit uiteindelijk ook een positieve impact heeft op de eindklant.
“Als medewerkers tijdens hun werk worden gehinderd door technologie of andere obstakels bij processen, is het lastiger voor ondernemingen om zich aan hun afspraken met klanten te houden, zegt Anne Elango, EVP, Cognizant Core Technologies & Insights. “Cognizant WorkNEXT, aangedreven door ServiceNow, gebruikt generatieve AI om de manier van werken te veranderen. Bijvoorbeeld door werknemers meer intuïtieve en gepersonaliseerde ervaringen te bieden. Deze oplossing benadrukt de waarde van onze samenwerking met ServiceNow, waarbij we het aanbod van Cognizant combineren met het platform van ServiceNow om onze klanten verder te helpen.”