Witold Kepinski - 10 juni 2024

huXam benoemd tot onafhankelijk software partner voor AWS

huXam kondigt aan dat zij officieel benoemd is tot onafhankelijke software partner voor Amazon Connect en de gerelateerde omnichannel klantcontact services. Deze prestigieuze erkenning is mede mogelijk gemaakt dankzij hun samenwerking met Ingram Micro.

huXam benoemd tot onafhankelijk software partner voor AWS image

Steyn Elshout van huXam zegt hierover: “Als onafhankelijke AWS-partner kunnen wij onze klanten een ongeëvenaard Amazon Connect partnership bieden dat gebouwd is op de fundamenten van optimaal klantcontact en uitgebreide integratiemogelijkheden. Onze oplossingen kunnen we namelijk naadloos integreren binnen omnichannel omgevingen, CRM-systemen en andere klantgerichte platformen. Daarnaast werken ze ook samen met datawarehouses en systemen voor geavanceerde dashboarding en reporting. Verder ondersteunen onze oplossingen tools voor customer journey mapping, zoals Milky Map, Theydo en Smaply. Dit zijn tools die bedrijven helpen om een gedetailleerd en inzichtelijk beeld te krijgen van de klantervaring, wat bijdraagt aan coninue verbetering.”

Redouan el Abdelkhalki, Business Developer AWS bij Ingram Micro: “huXam weet zich keer op keer te bewijzen in het veld voor klantcontact, door te ontwikkelen en het klantcontact van hun klanten te optimaliseren. Naast dat zij zeer ervaren zijn in het bouwen van omnichannel cloud contact centers, is het een prettige partij om mee samen te werken. Goede mensen die goed werk leveren, is goud waard. Wij bij Ingram Micro zijn huXam erg dankbaar voor onze samenwerking.”

Tools en services

"De benoeming tot AWS-partner is een belangrijke mijlpaal voor ons," zegt Paul den Uijl, oprichter van huXam. "Hierdoor kunnen we onze klanten ondersteunen met de krachtige en flexibele oplossingen van Amazon Connect, waarmee zij op hun beurt hun klantcontactstrategieën kunnen optimaliseren en innoveren."

Amazon Connect wordt reeds gebruikt door bedrijven zoals Praxis, KNVB, Aegon, Coolblue, Schijvens, Samsung, Brico en TUI om hun klantcontact naar een hoger niveau te tillen. Door gebruik te maken van geavanceerde tools en services kunnen zij een betere, efficiëntere en meer persoonlijke klantervaring bieden.

Axians 12/11/2024 t/m 26/11/2024 BN+BW