HP Support Services: vernieuwd en versimpeld
Het portfolio van de HP Support Services is vernieuwd en versimpeld in drie Support Packs: HP Essential, HP Premium en HP Premium+ Support. Waarom deze aanpassing?
Hybride werken is ingeburgerd en zal blijven bestaan. HP Support Services zorgen voor de hoogste apparaatsproductiviteit en een snelle reactie bij incidenten op iedere werklocatie, dankzij de meest intelligente en geavanceerde technologie. HP Support Services bieden dekking en ondersteuningsopties voor de HP hardware van je klanten om de impact op IT-resources en -budgetten tot een minimum te beperken.
Good-better-best principe
De drie nieuwe services zijn ingedeeld volgens een good-better-best principe.
HP Essential Support
Kwaliteit, met return-to-HP serviceniveaus via gunstig gelegen en door HP aangewezen reparatiecentra, op het moment dat reparatie op afstand niet voldoende is.
HP Premium Support
Een HP gecertificeerde ondersteuningstechnicus reageert uiterlijk de volgende werkdag op een klantincident. Als reparatie op afstand niet voldoende is, komt er een technicus naar de klantlocatie.
HP Premium+ Support
Bereik overal waar gewerkt wordt een optimale uptime voor HP apparaten. Voorspellende analyse identificeert problemen en bespoedigt het herstel via 24/7 Remote of Onsite Support de volgende werkdag.