Witold Kepinski - 28 juni 2024

Bright Digital en BrixCRM vormen krachtige alliantie

BrixCRM sluit zich aan bij het groeiende HubSpot Powerhouse van Bright Digital. Beide bedrijven zien kansen om elkaar te versterken en willen met meer dan 100 professionals nog meer expertise bieden aan hun klanten. Na de eerdere fusie tussen Bright Digital en Vet Digital is de samenwerking met BrixCRM de volgende strategische stap in het bouwen van een Europese HubSpot-speler van formaat. De ingezette groeistrategie wordt ondersteund door investeringsmaatschappij DELTA Equity Partners.

Bright Digital en BrixCRM vormen krachtige alliantie image

BrixCRM, opgericht door Edwin Siebum, is sinds 2005 dé CRM-specialist van Nederland met vestigingen in Almelo, Eindhoven en Amsterdam. Met een team van ruim 30 professionals helpen ze organisaties met het bouwen van duurzame klantrelaties. BrixCRM is gespecialiseerd in HubSpot, SugarCRM en maatwerk integraties. BrixCRM ontwikkelde ook eigen software genaamd Traffix, die HubSpot integreert met andere softwaresuites. BrixCRM werkt zowel voor Nederlandse als Europese opdrachtgevers uit de branches: Industrie, Transport & Logistiek, Handel, Dienstverlening, Agri, Overheid en Non-Profit.

Bright Digital is in 2016 gestart door de founders Lambert van Asselt en Johan Lammers en is gespecialiseerd in HubSpot, hét all-in-one CRM platform voor Sales, Marketing en Service. Bright Digital is, mede door de recente fusie met Vet Digital, uitgegroeid tot de grootste full-service HubSpot-partner van de Benelux, met meer dan 75 professionals en drie vestigingen in Nederland en een vestiging in Kopenhagen. Bright levert services op het gebied van HubSpot consultancy, CRM-development, website development, en digital marketing.

HubSpot CRM

Het uit Amerika afkomstige HubSpot maakt een stormachtige opmars en wint steeds meer terrein op andere bekende CRM-leveranciers. Vanwege de groeiende vraag in de markt en de strategie om steeds meer grote klanten te bedienen zoekt HubSpot in elk werelddeel naar grote partners met veel capaciteit en expertise. De markt is momenteel erg versnipperd en kent veel kleinere partners. De huidige consolidatie is dus een ontwikkeling die HubSpot volledig omarmt, wat kansen biedt voor groeiende HubSpot-partners.

Edwin Siebum van BrixCRM: ‘Bright en BrixCRM zijn de perfecte match voor onze medewerkers en klanten; onze expertise om het 360 klantbeeld door middel van integratie te realiseren binnen een veelal gefragmenteerd IT landschap gecombineerd met CRM en marketing expertise betekent een vliegwiel voor onze gezamenlijke klanten’.

Lambert van Asselt, founder van Bright Digital: 'We zien BrixCRM als één van de beste partijen in de CRM-wereld. Het was al langer de wens om onze groep te versterken met een échte CRM-specialist met veel diepgaande expertise in huis, die grote implementaties en complexe vraagstukken feilloos kan managen bij grote opdrachtgevers. We zijn erg blij om BrixCRM aan boord te hebben en we kijken uit naar een prettige samenwerking’.

Outpost24 17/12/2024 t/m 31/12/2024 BN + BW