SLTN werkt met Talkdesk voor geavanceerde klantcontactoplossingen
SLTN is verheugd om het strategische partnership aan te kondigen met Talkdesk, een speler in cloudgebaseerde klantcontactoplossingen.
Met de integratie van de geavanceerde technologie van Talkdesk in het portfolio van SLTN, kunnen bedrijven en instellingen nu profiteren van innovatieve functies zoals kunstmatige intelligentie (AI), uitgebreide analyse- en rapportagemogelijkheden, naadloze omnichannel-communicatie en talloze integratieopties, waaronder Microsoft Teams en CRM-applicaties. Hierdoor kunnen organisaties hun klantenservice optimaliseren, de klantervaring verbeteren en de operationele kosten verlagen.
Gepersonaliseerde klantcontactoplossingen
Eugene Tuijnman (foto), CEO SLTN; “We zijn enthousiast over onze samenwerking met Talkdesk. Hun toonaangevende oplossingen passen perfect bij onze missie en visie om klanten te helpen hun digitale transformatie te versnellen en te profiteren van de nieuwste technologische ontwikkelingen. Met Talkdesk kunnen we onze klanten nog betere en meer gepersonaliseerde klantcontactoplossingen bieden, wat hun concurrentiepositie verder zal versterken.”
“De klantervaring overschaduwt snel de producten en diensten die organisaties leveren en wordt de belangrijkste drijfveer bij het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, zegt Niall Madden, Channel RVP, Talkdesk. “Organisaties erkennen dit steeds meer en ontwikkelen hun contactcenters tot een strategische bron voor betere klantervaringen. SLTN helpt bedrijven deze transformatie door te voeren en betere klantbetrokkenheid te creëren met een Talkdesk-oplossing die het beste past bij hun unieke behoeften en klanttevredenheidsdoelen.”