Triple en code d'azur Groep benoemt Rianne Meijerman tot CCO
Rianne Meijerman is per 1 augustus 2024 benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) bij de internationale bureaugroep Triple en code d'azur. Meijerman leidt in deze nieuw gecreëerde rol de commerciële strategie van de groep over de kernservices: Brand, Experience, Data en Technology.
Meijerman gaat toezien op de commerciële operatie van de groep, de strategische klantrelaties, internationale groei en de doorontwikkeling van het serviceportfolio. Daarnaast zal zij de wereldwijde marketingstrategie van de groep overzien.
Eerder actief in retail en consumentengoederen
Voorafgaand aan haar komst bij Triple en code d'azur Groep was Meijerman werkzaam als Business Leader en Chief Marketing Officer in de retail en consumentengoederen voor respectievelijk A.S. Watson en Royal Philips. Ze richtte ook haar eigen bedrijf op, waarmee ze diverse technologie-startups en scale-ups ondersteunde bij hun internationale expansiestrategie en uitvoering.
“De benoeming van Rianne Meijerman onderstreept onze toewijding om de essentiële partner te zijn voor klanten die navigeren door merktransformaties of geheel nieuwe merkervaringen willen creëren, met een toekomstbestendig technologisch landschap als cruciale drijvende kracht,” aldus Schalk Stalman, CEO van de Triple en code d'azur Groep. “Rianne’s hands-on leiderschap en ervaring in het realiseren van business impact door innovatieve digitale merkervaringen te integreren in de kernactiviteiten van de organisatie maken haar de ideale partner om onze klantrelaties verder te ontwikkelen en uit te breiden.”
Meijerman: "Ik kijk ernaar uit om meer waarde te creëren voor onze klanten wereldwijd. In de huidige technologie gedomineerde wereld moeten merken continu evalueren en herzien hoe ze contact maken met hun publiek. Ik ben ervan overtuigd dat een sterke en flexibele technologische infrastructuur, die merken in staat stelt efficiënt in te spelen op nieuwe trends, een must-have is. Onze unieke mix van geavanceerde technologie en creatieve expertise stelt onze klanten in staat hun merkervaringen toekomstbestendig te maken."