Wouter Hoeffnagel - 08 september 2024

Ana Silvério Rodrigues is Chief Customer Officer bij Sendcloud

Sendcloud, een verzendplatform voor e-commerce, stelt Ana Silvério Rodrigues als Chief Customer Officer. Silvério Rodrigues (foto) stuurt in deze nieuwe rol zowel customer support als customer succes aan.

Ana Silvério Rodrigues is Chief Customer Officer bij Sendcloud image

“Door de kloof tussen webwinkels en vervoerders te dichten, hebben we een unieke kans om de bezorgervaring voor consumenten naar een hoger niveau te tillen. Met slim gebruik van onze data lossen we problemen in de bezorging bijvoorbeeld al op voordat deze zich voordoen. Zo verlichten we niet alleen de druk op support teams, maar bieden we zowel grote als kleine webwinkels dezelfde verzendervaring als grote e-commerce spelers,” legt Silvério Rodrigues, Chief Customer Officer bij Sendcloud, uit. “Ik kijk er dan ook naar uit om deze nieuwe uitdaging aan te gaan en vanuit deze rol samen met ons team verder te bouwen aan blije klanten.”

De nieuwe rol van Silvério Rodrigues staat in het teken van klanttevredenheid. Ze stuurt niet alleen customer support en succes aan, maar gaat ook de samenwerking tussen verschillende teams versterken. Voordat Silvério Rodrigues in 2022 bij Sendcloud aan de slag ging als VP Customer Support, was ze vijf jaar actief bij Pipedrive.

Axians 12/11/2024 t/m 26/11/2024 BN+BW