HP koopt Vyopta om werknemerservaring te verbeteren
HP heeft bekendgemaakt dat het Vyopta heeft overgenomen, een leverancier van oplossingen voor samenwerkingsbeheer, gevestigd in Austin. Vyopta biedt geavanceerde analyses en monitoring voor grote, unified communications and collaboration (UC) netwerken. Deze overname zal HP's Workforce Experience Platform verder versterken en klanten voorzien van nog meer diepgaande inzichten, aldus HP.
Het HP Workforce Experience Platform, dat eerder dit jaar werd geïntroduceerd, is ontworpen om de werknemerservaring te optimaliseren en IT-beheer te vereenvoudigen. Met de toevoeging van Vyopta kan HP nu een nog completer beeld bieden van de digitale werkplek.
"Door Vyopta aan boord te halen, kunnen we onze klanten helpen om de beste mogelijke werknemerservaring te creëren," aldus Faisal Masud, President van HP Digital Services. "Vyopta heeft de manier waarop organisaties samenwerken revolutionair veranderd met behulp van kunstmatige intelligentie en uitgebreide zichtbaarheid. Samen kunnen we onze klanten nog meer waardevolle data-gedreven inzichten bieden."
Key voordelen van deze overname volgens HP zijn:
- Verbeterd beheer van apparatuur: Vyopta's kernfunctionaliteit voorziet in uitgebreide monitoring en analyse van verschillende apparaten en software, waardoor organisaties hun IT-infrastructuur efficiënter kunnen beheren.
- End-to-end zichtbaarheid: Met diepgaande inzichten in alle aspecten van de digitale werkplek kunnen organisaties proactief problemen oplossen en de productiviteit verhogen.
- AI-gestuurd platform: Door de integratie van Vyopta's technologie zal het HP platform nog meer aangedreven worden door kunstmatige intelligentie, waardoor het in staat is om slimme aanbevelingen te doen.
- Robuust SaaS-platform: Het nieuwe platform is gebouwd op een moderne architectuur, waardoor het schaalbaar en veilig is.