Samenwerking Beeckestijn Business School en EarlyBridge
Beeckestijn Business School en EarlyBridge gaan samenwerken om teams en professionals te ondersteunen in hun ontwikkeling. Beide organisaties hebben de ambitie om op termijn te fuseren. Daarmee moet een breed aanbod aan geïntegreerde programma’s ontstaat op het gebied van onder meer Customer Experience (CX), Digital, Data, Communicatie en Marketing.
Beeckestijn Business School is naar eigen zeggen al jaren actief op deze gebieden. EarlyBridge biedt leiderschaps- en veranderprogramma’s en heeft langdurige samenwerkingen met organisaties zoals KLM, KPN, ABN AMRO, Klaverblad en Enexis.
Reden strategische samenwerking
De twee organisaties kiezen voor een strategische samenwerking omdat de markt volgens hen in toenemende mate vraagt om kennisontwikkeling inzake AI, Digital, Customer Experience en Data. Tegelijkertijd zijn leiderschap, teamwork en communicatievaardigheden door digitalisering ingrijpend veranderd. Succesvolle verandering vereist tegenwoordig niet alleen vakinhoudelijke kennis, maar ook sterke leiderschaps- en changemanagementvaardigheden.
Door de krachten te bundelen, verwachten Beeckestijn en EarlyBridge dat zij bedrijven en professionals beter kunnen helpen bij hun transformatie naar meer digitaal, datagedreven en klantgerichte organisaties.