ServiceNow belicht GenAI- en governance-innovaties en pact met Five9
ServiceNow, het AI-platform voor bedrijfstransformatie, kondigt nieuwe GenAI- en governance-innovaties aan en bevordert op deze manier autonome en verantwoorde AI op het Now Platform.
Met deze update voegt ServiceNow meer dan 150 GenAI-innovaties toe aan zijn portfolio voor klanten. De innovaties omvatten nieuwe, uitgebreide Now Assist-functionaliteiten die voor meer zichtbaarheid en controle zorgen met een AI Governance-aanbod voor veilige en compliant AI-werkwijzen. Meertalige ondersteuning in Now Assist breidt de wereldwijde beschikbaarheid van GenAI uit met naadloze, cultuurbewuste communicatie en vertalingen. Tot slot bieden op maat gemaakte oplossingen nieuwe Now Assist use cases voor configuratiebeheer, contractmanagement, juridische dienstverlening, en veiligheid en gezondheid. ServiceNow kondigt ook een uitbreiding aan van de partnership met Five9 met een kant-en-klare AI-oplossing voor uniforme medewerkers- en klantervaringen. Door de sterke kanten van ServiceNow Customer Service Management (CSM) en het Five9-platform te combineren, biedt deze oplossing beter gestroomlijnde self-service en ondersteunde serviceactiviteiten en brengt klantsupportprocessen samen om operationele kosten te verlagen, de efficiency van agents te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en de activiteiten van contactcenters te vereenvoudigen. |