Wouter Hoeffnagel - 21 november 2024

Zvoove lijft OnlineResults in

De Europese aanbieder van softwareoplossingen voor de uitzendsector Zvoove neemt OnlineResults uit Gouda over. Met deze acquisitie voegt zvoove de cloudgebaseerde SaaS-oplossing Falcon toe aan zijn aanbod.

Zvoove lijft OnlineResults in image

Falcon ondersteunt uitzendbureaus, detacheerders en werving- en selectiebureaus bij het beheren en optimaliseren van wervingscampagnes. Het platform biedt functies zoals automatische optimalisatie van campagnes en inzichten in kosten per sollicitatie (CPA) en kosten per plaatsing (CPH). Deze gegevens helpen bureaus hun slagingskansen te vergroten en hun resultaten te verbeteren.

Integratie in Cockpit ATS-systeem

Falcon wordt geïntegreerd met het Cockpit ATS-systeem, dat zvoove eerder verwierf via de overname van RecruitNow. De overname van OnlineResults sluit aan bij zvoove's eerdere overnames van Nederlandse bedrijven, waaronder Planbition, HelloFlex, RecruitNow en Pivoton. Hiermee versterkt zvoove zijn positie in de uitzendbranche en zijn streven naar innovatieve en complete IT-oplossingen.

Met Falcon faciliteert OnlineResults jaarlijks meer dan 800.000 sollicitaties voor klanten zoals Luba, Randstad, Tempo-Team en andere spelers in de sector.

Datagedreven marketing

Oliver Muhr, ceo van zvoove: ”De overname van OnlineResults is een volgende mijlpaal voor zvoove. Het Falcon-platform zullen we door ontwikkelen, als bouwsteen voor ons volledig schaalbare en meest effectieve SaaS-platform voor de Nederlandse, Europese en Latijns‑Amerikaanse uitzendbranche. Dankzij OnlineResults´ innovatieve en datagedreven benadering van de recruitment-marketing, kunnen we onze wereldwijd duizenden klanten duidelijke concurrentievoordelen bieden.”

Tsjibbe Wiersma, ceo van OnlineResults: ”OnlineResults heeft positie verworven als de betrouwbare recruitment-marketingpartner voor Nederlandse uitzendbureaus, detacheerders en werving-en-selectiebureaus, met slimme software en diensten als beheerde wervingscampagnes; met datagedreven strategieën; en met effectief, klantgericht campagnebeheer. Deze overname is een uitstekende gelegenheid om onze diensten te verbeteren en op te schalen naar het wereldwijde zvoove-portfolio.”

Axians 12/11/2024 t/m 26/11/2024 BN+BW