Barracuda benoemt Ketan Tailor tot Chief Customer Officer
Barracuda Networks heeft Ketan Tailor benoend tot Chief Customer Officer. Met meer dan 20 jaar leiderschapservaring komt Tailor bij Barracuda op een belangrijk moment, nu het bedrijf initiatieven op het gebied van klantervaring versterkt tijdens de versnelde groei van zijn cyberbeveiligingsplatform.

“Ketan is een dynamische en visionaire leider met een bewezen staat van dienst in het bouwen van klantgerichte organisaties die groei en innovatie stimuleren en die zich richten op langdurige loyaliteit”, zegt Hatem Naguib, CEO van Barracuda Networks. “Zijn diepgaande expertise op het gebied van klantenservice en -ondersteuning en het opschalen van wereldwijde activiteiten zal cruciaal zijn nu we onze volgende groeifase ingaan. Ketan’s leiderschap zal ervoor zorgen dat we niet alleen blijven voorzien in de veranderende behoeften van onze klanten, maar dat we ook hun verwachtingen blijven overtreffen door uitzonderlijke waarde te leveren terwijl we wereldwijd groeien.”
Voordat Tailor bij Barracuda in dienst kwam, was hij Vice President of Global Support bij Ping Identity, waar hij met succes de supportfunctie transformeerde tot een snelgroeiende inkomstenbron en een cruciale rol speelde bij de integratie-inspanningen na de fusie. Hij speelde een centrale rol bij het opschalen van de wereldwijde operaties en het verbeteren van klanttevredenheid, door gelaagde serviceaanbiedingen op te zetten die klanten het juiste niveau van betrokkenheid en ondersteuning boden.
xMatters
Tailor was eerder ook Vice President of Customer Success and Support bij xMatters, tot aan de overname door Everbridge. Daar implementeerde hij een uitgebreid customer journey-raamwerk, ontwikkelde hij voorspellende klantscores en gaf hij vorm aan strategieën om van klanten merkambassadeurs te maken. Daarvoor gaf hij leiding aan de supportactiviteiten van Sophos in Noord- en Zuid-Amerika, waar hij zorgde voor operationele efficiëntie en schaalbare wereldwijde supportteams opbouwde die zorgden voor betere dienstverlening en kortere responstijden.
“Dit is een spannende tijd voor Barracuda en zijn partners en klanten. Ik vind het geweldig om me aan te sluiten bij zo'n innovatieve en klantgerichte organisatie”, zegt Tailor. “Ik kan niet wachten om samen te werken met dit getalenteerde team om de klantervaring verder te verbeteren, de groei te stimuleren en klanten nog meer waarde te bieden terwijl we de toekomst van cybersecurity blijven vormgeven.”