Wouter Hoeffnagel - 18 april 2025

L'Oréal Benelux kiest Incubeta als strategische datapartner

L'Oréal Benelux breidt zijn samenwerking met het digitalemarketingbureau Incubeta uit. Incubeta wordt daarbij de strategische datapartner van L´Oréal. De partijen gaan alle datagestuurde processen integreren en optimaliseren. Zo wil L´Oréal meer inzichten verkrijgen die de besluitvorming over essentiële bedrijfsfuncties ondersteunen.

L'Oréal Benelux kiest Incubeta als strategische datapartner image

In samenwerking integreren en optimaliseren beide partijen alle datagestuurde processen. Het doel daarbij is onder meer het realiseren van groei via alle kanalen, zoals groothandels, parfumerieën, apotheken, kapsalons, de eigen verkooppunten van L´Oréal en e-commerce. Eerder al verzorgde Incubeta de AIgedreven gepersonaliseerde diensten van L´Oréal wereldwijd. Ook tekende Incubeta voor de stroomlijning van de communicatieprocessen tussen de agentschappen - binnen een jaar en in veertien markten.

Inzichten over klantgroepen verkrijgen

"Incubeta helpt L'Oréal aan de waardevolle inzichten over onze diverse klantgroepen met unieke mensen", zegt data-directeur Sarunas Knabikas van L'Oréal Benelux. ”Samenwerking met Incubeta versterkt L´Oréal in onze missie om schoonheid te creëren.”

"Data-gedreven innovatie is al jaren de kern van onze activiteiten”, zegt Jessica Jacobs, Incubeta´s directeur NoordEuropa. ”Onze expertise met innovatieve data-, media- en creatieve oplossingen, stelt ons in staat om belangrijke, grootschalige projecten als deze uit te voeren.”

DIC Security Day BW tm 1 juli 2025 Verkada BW 10-04 tm 25-04-2025
DIC Security Day BN + BW tm 1 juli